Allt löste sig tillslut

Jag smsade Anna, hon hade tydligen ingenting imot att jag kontaktade henne på helgen. Hon hjälpte mig och kom med förslag på vart jag kunde köpa ett filter. Dock var hennes förslag jätte dyra och jag hade hittat ett billigt förslag. Mitt förslaf var 4 gånger billigare än hennes så hehe. Hon sa att det var okej att jag köpte det billiga alternativet, som är av märket Haida. Filtret jag ska köpa finns på tvspelsweb.se typ och kostar 89 kronor + frakt. Det är där jag köpte mina andra filter, om ni kommer ihåg. Dom kan jag tyvärr inte använda till min nya kamera. Aja, allt löste sig tillslut iallafall och det är jag glad för. Nu kan jag vara lugn, hehe :]

Jag har precis ätit en minilunch så att jag klarar mig under jobbet. Har precis fixat klart mig och ska snart gå mot bussen. Efter jobbet åker jag direkt till Mattias och där ska jag äta middag. Hans pappa har bjudigt mig på en "förlåt-middag" eftersom han var så konstig i torsdag. Jag sover även över där så vi får se om jag skriver någe mer idag. Mattias brukar inte låta mig göra det, han vill ju vara med mig ;)



Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback