12 kr i pant, hah!

Jag har precis städat klart mitt rum och nu ser det mycket trevligare ut, haha. Själva rummet ser okej ut, jag har plockat undan och dammsugit men hehe, mitt skrivbord ska vi inte tala om. När jag städade så såg jag att jag hade staplat massa petflaskor i ett hörn. Jag räknade ihop hur mycket det skulle bli i pant och det blev hela 12 kr. Heh, man kanske ska bli pantare. Rätt så nice med pengar. Men aja, vad ska man göra nu då? Det regnar ute så att gå ut utesluter jag direkt. Mattias kommer iallafall hit och sover över senare. Jag får väll sitta här och följa med pappa till affärn sen för att köpa något gott. Det är något iallafall. Tråkiga lördag! :(

Mina ynka 12 kr...;)



Nystädat rum...


Så, vad har ni för er denna lördag?:]




Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback