Those days

Har precis sagt hejdå till min pojkvän och sitter nu och dricker powerking. Dagen har än så länge varit innehållsrik och mysig. Den startade med en puss på pannan och frukost. Efter det gick jag och pojkvännen på en pormenad med hunden. När vi kom hem kollade vi på Harry Potter - De Vises Sten. Och som sagt, han stack precis.

Jag tänkte berätta lite om vad som hänt dom senaste dagarna. Jag har ju inte bloggat och det beror på att jag har varit upptagen. För ovanlighetens skull...

Så lite kort om dagarna. Pappa och jag åkte hem i fredags efter extra tid på kontoret. Vi mötte upp Mattias i Mölnvik med bilen där vi även stannade för att köpa godis och öl+vin. När vi kom hem så käkade jag middag och resten av dagen spenderade vi framför datorn. Konstigt nog skippade vi hela idol, hehe. Mattias sov iallafall över hos mig, supermysigt.
Jag och Felicia bestämde även att vi skulle åka och shoppa dagen efter. Så i lördags åkte jag in till stan och mötte upp Felicia. Hon skulle köpa en tröja som hon kunde ha på skolfotot (måndag). Vi gick runt och letade/provade kläder i säkert 2 timmar. Sedan var hon tvungen att åka hem så jag mötte upp mamma(hon var också i stan) och shoppade med henne istället. Vi gick runt i affärer och letade efter vinterskor och vinterjacka. Tillslut, typ 5 minuter innan stängning hittade jag en jacka. Den är jätteskön och snygg ;)
Sen åkte vi hem och köpte godis i Mölnvik. Vi mötte även upp Mattias och gick sedan hem för att äta middag. Sedan spenderades hela dagen framför tvn och vi såg bland annat finalen av Dansfeber.

Och ja, nu tänkte jag fylla på dagens händelser med lite fler. Inga stora men en liten tripp till mataffären med pappa och Maximus kan nog gå att ordna.


Snyggare får man nog leta efter xD


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback