Skansen i bilder

Nu kommer det lite bilder från idag. Efter det här ska jag faktiskt plugga Samhällskunskap, huh ;)


När vi kommer in i Skansen så går jag och Frida fram till en karta och letar upp "Nordiska djuren". Vi finner dom och upptäcker att dom ligger längst upp på tavlan, alltså en bit att gå. Vi började gå och kom först till vargarna.


Kera, kera varg. Du är så söt. När vi kom dit så bråkade två av dom och efter en stund började dom helt plötsligt slicka på varandra. Typ som "Förlåt". Hahaha ;)


Frida var lite ledsen över att hon inte kunde ta kort med den analoga kameran på vargarna. Dumma höjd som hindrade oss! ^^


Hm, ett läskigt viltsvin som trodde att jag var mat. Alltid gulligt när varelser tror sånt om mig 8] Vad tycker ni, var han/hon söt eller?;)


Soeta bjoerna som lekte med varandra.♥ Även dom var för långt ifrån oss och vår analoga kamera :/


Stooooor älg. Dom var väldigt nära oss när vi tog kort och även den analoga kameran fixade det ;) Jag spelade in när en älg hostade och det lät lite roligt. Någon som vill höra? Hojta till då! ;)


Var bara tvungen. Dom såg så fina och lugna ut. Är det någon mer än jag som tycker att dom är jättesöta när dom ligger ner men inte så söta när dom står upp? Mooonster! 0.0


Vi gick förbi sälarna när vi skulle tillbaka till entrén och dom var hur söta som helst. En av dom vinkade med "tassen" :D

Hehe. Det var min lilla runda inne i Skansen. Nu ska jag plugga samhällskunskap. Förresten! Jag har gått och tjatat på att det är kanelbullens dag idag. Det är väll ingen som har missat det?:o Mamma och jag köpte kanelbullar till familjen nere på affären idag så jag ska nog smyga mig till köket.
Te och kanelbulle blir supermys! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback