Regning söndag

Idag är det söndag. Den mest tråkiga dagen på hela veckan. Den dagen då man inte gör ett piss eller allting man nåste göra. Tillexempel ligger i soffan och pillar i naveln eller göra alla dom hundra läxorna man har. Jag hade tänkt göra någonting roligt av söndagen men kommer inte på någonting att göra. Mattias sov ju över och han har precis stuckit hem i regnet (mohahaha). För bara några dagar sedan snackade jag och pappa om att åka och kolla på en träningscykel i helgen. Nu är det helg och tror ni att han vill göra det? Nej. Han tycker bara att jag är jobbig och säger att han måste jobba. Men jag ska tvinga honom ;)



Just nu står han och lagar lunch så det är väll bara att tjata när vi sitter och äter. Så länge ska jag läsa några bloggar och lyssna på musik.

Tycker ni också att söndagar är tråkigt tråkiga?


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback