Pigg? Som fan!

Godmorgon! För ovanlighetens skull så är jag faktiskt ganska pigg idag. Jag går inte runt som ett spöke men jag hoppar inte av glädje heller. Dock är jag orolig över hur det kommer gå i skolan. Om jag är pigg nu så kanske jag kommer svimma av trötthet i skolan. Skit samma! Idag är ännu en dag av skola och tråkiga lektioner. Jag börjar 09.30 med matte (hatahatahata), det ska bli otroligt roligt ska ni veta. Hihi. Men jag ligger inte efter längre tack vare att jag satt och pluggade på pappas kontor igår. Inte visste jag att det lönade sig att plugga, huhu.

Jag har precis druckit te och ätit två mackor. Det kändes bra för magen och jag hoppas att det räcker till lunchen. Omg, jag bara babblar på. Stackars er! Nu avslutar jag det här inlägget med att önska er en Gooodmorgon! ;)


Kör på no make-up idag.


Gratisbio.se

Bli medlem, samla poäng, få presentkort och köp något du vill ha...helt gratis! ;)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback