Ny säng och byrå!

Idag var jag på IKEA med familjen och köpte upp hela varuhuset. Eller ja...iallafall vad det kändes som. Jag hittade iallafall min älskade säng och en byrå som jag ska ha istället för min fula garderob. Sängen som vi har köpt är 120 cm bred och den jag har nu är bara 90 cm bred. Så nu kommer både jag och Mattias få plats när han sover över. Byrån som vi har köpt är as fin, har 6 lådar, är svartbrun och är avlång. På den ska även min feta tv stå. Så jääävla nice!

Hehe. Vi var klara efter 5 timmar typ, betalade och beställde en hemleverans på min säng, byrå och en massa andra saker. Hemleveransen kommer imorgon, iiiih. Nu är vi hemma och mamma har varit och köpt thaimat till familjen. Vi hörs när jag har ätit klart, kyss!♥


Såhär ser min byrå ut. Fiiin va?:D


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback