När ska det sluta?

Det har regnat och blåst i stort sett hela dagen och det är inte nice. Jag har visserligen varit inne hela dagen eftersom jag har varit i skolan men när jag skulle gå hem så fick jag också känna på dagens dumma väder. Mitt paraply låg dessutom i en annan väska, hemma i mitt rum. Men det är inte mycket man kan göra. Det ryktas, eller nyheterna säger, att det ska bara snöa efter regnet. Hellre låter jag regnet ösa ner än att snön kommer.

Aja, nog om vädret. Skolan gick bra men jag fick sjävmordstankar lite då och då. Humöret var inte på topp, vill säga. Jag fick lära mig att rita i enpunktsperspektiv och hitta på en bildtext. Inte värst roligt och väldigt svårt. Efter lite spring i regnet till bussen, ett tjena till papsen, 20 minuter på bussen och lite spring i regnet hem så är jag äntligen hemma. Och det känns väldigt skönt ska ni veta. Det har aldrig känts så skönt att komma hem!

Nu täntke jag läsa lite bloggar, svara på kommentarer och vänta på mat. Kyss i nacken! ♥


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: Tack så mycket! :D

2010-10-19 @ 17:03:41
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Oj, vilken svår fråga, haha, men jag fick min kamera när jag var 11, innan dess hade jag ett intresse, men jag började väl fota lite mer seriöst för kanske ett år sen, skulle jag gissa på, men ett intresse har alltid funnits där :)

2010-10-19 @ 17:07:47
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Åh, gud, tack så hemskt mycket, vad glad jag blir! :D

Jag har faktiskt utvecklats enormt med den kameran jag har, men jag ska snart köpa en ny systemkamera för att utvecklas mer, men det är så roligt när man kan kolla tillbaka på gamla bilder och se utveckling, och återigen, tack så hemskt mycket för dina fina ord, det värmer! :D

2010-10-19 @ 17:17:44
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu är dagens blogg vinnaren utsedd, gå in och kika efter om du blev den lyckliga vinnaren?? =)

2010-10-19 @ 19:25:03
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback