Jobb, jobb, jobb och mera jobb!

Jag håller på och söker jobb för fullt och just nu är jag über glad. Jag har sökt 3 jobb tidigare men jag hittade ett jobb idag som passade mig perfekt. Dock är arbetsplatsen lite väll långt bort men det skiter jag i. Bara jag får något liksom. Jag behöver pengaaar och dessutom vill jag veta hur arbetslivet faktiskt är. Det där jobbet på Cafét kan ju ta sig, f*ck them! Jag hoppas jag får jobbet jag sökte, eller ska söka. Dom tar inte imot ansökningar via e-post så jag måste typ skriva ett brev och sen skicka det via posten. Krånligt? Om det är! Men aja, jag ska skriva ut brevet imorgon i skolan och posta det. Det blir awesome! ;)


Snart är det middag och det luktar pannkakor, mums!

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback