JÄVLAR VAD JAG ÄR BRA!

Jag kom hem för en timme sedan och satte på datorn. Och då visade det sig att jag inte hade något internet. Det händer ofta eftersom det är så många i min familj som vill ha internet och vi är 6 personer. Hehe, vi brukar därför bråka om internet och sådär. Iallafall, så jag satte mig och pluggade lite matte istället. Så nu är jag helt klar med det, puh. Jag har även fotat lite, mest mina fötter faktiskt. Haha, fotfetisch tänker ni då. Men så är inte fallet. Jag tycker bara att jag har fina strumpor på mig idag. Jag vet, jag är wierd!

Något jag har glömt berätta för er är att jag fick G+ på mitt första matteprov i gymnasiet. Huuuur grymt är inte det? Läraren sa att jag kunde ha fått VG eftersom jag hade tillräckligt många poäng. Dock hade jag inte gjort så många VG-uppgifter och därför fick jag bara ett G+. Men det är väll också bra, ellerhur?:D

Nu ska jag äta middag och det blir någon slags köttgryta. Det luktar gott, hehe. Men efteråt tänkte jag ladda upp den där videon jag lovade er i förra inlägget. Om man har dålig humor (som jag) så garvar man, hehe.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv. Jag vet inte varför man ska ha allt de, Jag hoppas jag inte behöver de för då måste jag handla in det för det har ju inte jag i lådorna precis

2010-10-21 @ 18:36:06
URL: http://mollekindahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså ja de gör de bara boken kostar 300:- dom andra grejerna ligger väl runt 100:-.

tycker inte de ska ligga på mig att handla in sådant, Men jag får se på måndag om de ens är säkert på att jag ska handla allt det där eller om det bara är till distanskursen.

Vi får se helt enkelt är de så jag måste lägga ut en massa pengar till det där så blir jag arg.

2010-10-21 @ 18:43:41
URL: http://mollekindahl.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback