Jag vägrar dra till skolan!

Idag har jag bara en lektion, det har jag alltid på måndagar. Som sagt så ska vi börja med en ny uppgift och idag ska läraren ha en genomgång. Men jag tycker det är så himla onödigt. Visst, genomgång skulle vara bra om vi inte visste någonting om uppgiften. Men själva uppgiften finns uppe på "tick tack" och jag förstår uppgiften. Vi ska ut och fota till ett repotage och blablabla. Eftersom jag redan förstår uppgiften så skulle jag hemskt gärna vilja stanna hemma. För att åka till skolan som tar 50 minuter är jävligt onödigt för att sitta i skolan i 5 minuter och sen åka hem. Jag bliiiiir så galen. Tror ni att man kan plugga gymnasiet på distans? Hehe. Jag har så fina tankar.

Nu ska jag försöka få tag i min mamma så att hon kan sjukanmäla mig för jag vägrar dra till skolan;)



Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback