Jag och filmer

Jag och älskling sitter och snackar om vilken film vi ska se på bio i helgen. Han sa att jag skulle få välja och sådär. Så jag klickar mig in på SF's hemsida och hittar en urgullig film om en sköldpadda. Jag skickar förslaget till Mattias och tänker inte på att det är en barnfilm. Förens han säger "Älskling, varför måste vi alltid kolla på barnfilmer?". Jag börjar asgarva för mig själv. Men jag är sån, iallafall ibland. Jag vill antingen se barnfilmer, komedier eller romantik. Skräckfilmer för mig är onödiga och är bara sjukt läskiga. Mattias vill tex. se Paranormal Activity 2 eller Resident Evil och nej, fyfan. Jag såg Paranormal Activity på bio med Mattias och alla andra som satt i biosalongen skrek på mig när jag skrek av rädsla. Haha, lite pinsamt vare faktiskt. Hehe, jag kan bara inte se sådant! Hur är ni med filmer? Vad kollar ni helst på?:)

Här är filmen jag ville se men som jag antagligen inte kommer få göra om jag ska ha med mig pojkvännen ^^


Kommentarer

Postat av: Anonym

svar;tackar =)

2010-10-28 @ 21:29:50
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas att din dag har varit bra!! :D

Några planer för helgen?

2010-10-28 @ 22:52:20
URL: http://rieem.com

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback