Godmorgon♥

Mamma tycker att jag är uppe för tidigt men..det tycker inte jag? Jag brukar gå upp vid den här tiden. Visserligen är det 2 timmar tills skolan börjar men själva vägen till skolan tar lång tid. Nog om det!

Vaknade upp i min feta, sköna och splitter nya säng och myste galet innan jag gick upp. Man kan tycka att den är lite för stor för rulla runt kan man(om man är själv). Mattias kunde tyvärr inte sova över inatt och inviga sängen men han sover över idag istället. Eftersom jag har så mycket tid på mig idag så tänkte jag fota mitt "nya rum". Det är inte speciellt nytt men jag har fått nya saker och då ser det ut som ett helt nytt rum. Tyvärr har jag ingen "före" bild men jag bjuder på en "efter". Det är lite stökigt...men bryr er inte om det ;)

Min nya säng och min nya byrå ♥

 


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback