Gårdagens slut

Jag gick ner och mötte upp Tess och vi gick till bussen. På bussen fick vi ett erbjudande om filmkväll hos någon polare men vi orkade inte. Vi åkte istället hem till henne och chillade. Vi spelade ett spel som heter "Tjejsnack" och det var asroligt. Jag fick tex ett uppdrag där jag skulle sminka mig så fult som möjligt och när jag var klar såg jag absolut inte fin ut. Jag hade blåa ränder på ögonlocken och under ögonen. Svarta ränder på kinderna, rosa läppstift och rosa rouge. Haha, ni skulle ha sett det. Det var asroligt. Tess var dock jättetrött så hon somnade i soffan lite senare. Jag skulle sova över hos henne men Mattias bad mig komma och sova över hos honom istället. Jag tyckte att det var lite pinsamt att sitta där med Tess lillasyster och mamma medan hon sov. Jag väckte Tess och hon tyckte det var okej att jag stack hem till Mattias istället. Men innan jag stack lovade jag att följa med henne till Nacka Forum idag och kolla på en jacka.



Hemma hos Mattias hade vi det lite myspys och sen somnade vi vid 12.00 :]

Kommentarer

Postat av: Anonym

sv: hoppas du hittar dom ;D

jo allt e väl bra , sj?

inte så mycket faktiskt. vad har du gjort sj ?

2010-10-03 @ 15:04:24
URL: http://rockhop.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback