Frukost är det bästa som finns!

Frukost har kommit att bli det bästa som finns. Iallafall för mig. När jag var yngre så var frukost det värsta jag visste. Jag skippade den nästan alltid eller så åt jag en macka. Det ledde även till att jag var ashungrig innan lunch och åt lunch i mängder. Men nu jävlar. Nu äter jag frukost som om jag vore kungen. Eller ja, åtminstone så känner jag mig som kungen. Fast han äter nog en mycket lyxigare frukost...eller? Vad fan babblar jag om? Aja. Jag sitter iallafall och äter frukost just nu, eller jag har precis ätit upp den. Den bestod av två mackor med ost och gurka på. Till det så drack jag te. Så min frukost var helt underbar! ;)

Man ska inte skippa frukosten och det hoppas jag inte att ni har gjort. Så därför frågar jag er, vad har ni ätit till frukost idag?;)



Riktigt såhär lyxig ut såg inte min frukost ut men ni förstår vad jag vill komma fram till med denna bild. Det är viktigt att äta frukost! :)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback