En dag på stan

Idag har jag spenderat dagen på stan med mamma. Vi åkte in för att hämta hennes nya glasögon och sitter jättesnyggt på henne. Hon köpte ett par bågar när hon var i Egypten från Armani och bytte bara ut glasen. Vi skulle även kolla efter vinterjacka till mamma och vinterskor till oss båda. Mattias fyller även år om några dagar så jag försökte hitta en present. Jag kan inte riktigt säga avd eftersom han läser min blogg. Iallafall, mamma hittade sina kängor(som hon ville ha) i stan och sen åkte vi vidare till Nacka Forum. Där köpte jag Mattias present(en stor överraskning som han kommer bli glad över) och så hittade jag mina vinterskor. Dom är jättesnygga och det är mina första skor med klack. Okej, det kanske inte är världens största men jaja.

Vi har precis kommit hem och mötte Mattias på hemvägen. Han ska sova över här så det blir nog ingen mer uppdatering idag. Vi ska kolla på Mr.Bean klockan 21.00 på 5:an och efter det ska vi se på klart på Harry Potter. Vi somnade nämligen mitt i filmen igår, hehe.


Hur var er fredag och vad ska ni göra ikväll?;)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: Ingen fara :)

2010-10-23 @ 20:07:29
URL: http://lanahs.se
Postat av: Anonym

jag har också varit på stan idag... shoppat ;)

2010-10-23 @ 20:14:28
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: idag har jag varit i ullared och snurrat runt.. och herregud va folk de va där.. trodde ja skulle svimma av allt folk :b haha!!



har du vart i ullared ngn gång? =) eller kanske sett programet på tv? :)



Ohh yes jag har läst alla böckerna :b har du? hihi harry är såå bäst!! längtar efter sista filmen nu!!!

2010-10-23 @ 20:38:05
Postat av: Anonym

sv: idag har jag varit i ullared och snurrat runt.. och herregud va folk de va där.. trodde ja skulle svimma av allt folk :b haha!!



har du vart i ullared ngn gång? =) eller kanske sett programet på tv? :)



Ohh yes jag har läst alla böckerna :b har du? hihi harry är såå bäst!! längtar efter sista filmen nu!!!



2010-10-23 @ 20:38:37
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

en trevlig lördag de had ejag :)

hade du ?

2010-10-24 @ 12:42:05
URL: http://liindblaads.se

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback