Elvis Presley på morgonen

Haha. Just nu sitter jag och lyssnar på Elvis Presley och det känns otroligt komiskt. Visst, han var en otroligt bra sångare men han låter så roligt. Speciellt på morgonen när man är trött. Hehe, okej...så trött är jag inte. Jag har precis proppat i mig en "lyxig" frukost och nu är magen glad igen. Idag börjar jag 10.15 med arbetssätt och lärande. En väldigt tråkig och onödig lektion enligt mig. Men gymnasiet är ett måste, enligt mig, så därför måste jag gå på den pissiga lektion ändå.

Senare idag ska jag vara med min underbara pojkvän. Vi ska pussas, pussas, pussas, pussas och kramas lite. Jag behöver inte dra än eftersom klockan bara är halv nio. För att fördriva tiden, tänkte jag läsa lite bloggar och fixa mig.






Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback