Besvikelse

Jag och Mattias gick upp. Åt frukost och kollade samtidigt på TV, som vanligt. Jag förstår inte varför men det är alltid nyhetsmorgon när vi sätter på TV:n. Sedan gjorde jag mig i ordning och messade med Tess. Jag och hon skulle iväg och shoppa i Nacka Forum. Vi skulle ta 12.00-bussen från centrum, jag satt på bussen som vi skulle åka med till Nacka Forum. Dock väntade inte min buss på hennes så jag fick hoppa av vid nästa busshållsplats och hoppa på nästa. Dock satt sig en tant bredvid henne så jag fick sätta mig längre bak. Väl i Nacka Forum så går vi först in i New Yorker och letar efter hennes jacka. Vi letar och letar och Tess börjar förlora hoppet. Hon är en sån som aldrig hittar saker som passar henne. Men den här jackan passade verkligen inte. Vi hittade en jacka i strl 36 men hon behövde 38. Så vi går fram till kassan och ber dom ringa runt till butikerna i Skärholmen och Kista. Där fanns bara strl 36 och 42. Besvikelsen sköljde över Tess och hon blev deppig.

Hehe, jag tycker så synd om henne. Hon sa "Hellre går jag utan vinterjacka en försöker hitta en ny". Hon tyckte att vi skulle åka hem så vi gjorde det. På bussen fick jag henne på lite bättre humör.

Just nu sitter ja hemma hos Mattias och är bjuden på middag. Hans pappas ex är här, även hennes dotter och hennes pojkvän. Nu ska jag pussa lite på Mattias. Vi hörs när jag kommer hem sen. Kyss!♥


Min snygga *hosthost* pojkvän...

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback