Besök på pappas kontor

Tjenis! Morgonen var super. Vaknade upp brevid älsklingen som pussade på mig. Var dock tvungen att säga hejdå när jag skulle iväg till skolan sen. Skolan var seg som en deg. Hade arbetssätt och lärande, lunch, engelska och matte. Första lektionen var helt okej, andra lektionen usch och fy och tredje lektionen helt okej. Engelskan var bara så jävla tråkig. Jag förstod ingenting av det vi skulle göra så jag fick damp på läraren i smyg. När jag slutade så bestämde jag mig för att hälsa på pappa som jobbar 100 m från min skola. Jag gick dit, fick mig en kopp kaffe och satt och pluggade. Anledningen till att jag gick dit var att jag inte orkade åka buss hem så jag väntade på att pappa slutade och åkte bil istället.



Pappsen jobbar på Dustin AB, riktigt trevligt företag. Dom bjuder på kaffe iallafall, det är de inte alla som gör (a)

Nu är jag hemma och sitter och skakar av hunger. Jag är så himla hungrig och pannkakor med sylt och grädde är på väg. Nu ska jag skynda på matlagningen. Vi hörs när jag har slevat i mig alla (mohaha) pannkakorna. Kyss!♥

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback