Vad skulle du ha valt?

Jag har precis ätit middag, fyra stycken goda pannkakor slank just ner i min mage. Jag försökte få in julkänslan genom att strö lite kanel över en pannkaka tillsammans med äpplemos men det smakade inte så gott, hehe. Jag kan fortfarande inte förstå att det snart är jul, tiden går så himla snabbt! En sak jag bestämde mig för alldeles nyss är att jag ska ha med fler bilder än ord i ett inlägg. Bloggen blir så mycket finare och roligare, eller vad tycker ni?:)

Haha, iallafall. Jag täntke fråga er en sak. Den kanske inte är så lätt att svara på men ni kan väll försöka? Jag kan säga att flera i min klass, inklusive jag, hade jätte svårt att bestämma oss. Så här lyder frågan;

Om du levde i ett land där det råder diktatur, vilket av dom här alternativen skulle du välja?


Kommentarer

Postat av: Anonym

sv: jodå det börjar faktiskt gå bättre och bättre :)



och ang. inlägget ovan väljer jag sjukvård, för det spelar ingen roll hur mycket mat, fin bostad eller ren luft du har om det inte finns någon vård att få när du blir riktigt sjuk.

2010-11-23 @ 19:19:42
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Tycker faktiskt om både gamla och nya låtarna, gillar att dem nya är lite udda lix :)

Och ang inlägget, det stod mellan sjukvår och att äta sig mätt. Men jag skulle nog välja att äta sig mätt, kan man äta sig mätt resulterar det nog oftast i att man mår relativt bra vilket leder till att man behöver mindre sjukvård? haha nej men jag vet inte kanske?..

Super fin header =)

2010-11-23 @ 19:45:42
URL: http://luckyus.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Tycker faktiskt om både gamla och nya låtarna, gillar att dem nya är lite udda lix :)

Och ang inlägget, det stod mellan sjukvår och att äta sig mätt. Men jag skulle nog välja att äta sig mätt, kan man äta sig mätt resulterar det nog oftast i att man mår relativt bra vilket leder till att man behöver mindre sjukvård? haha nej men jag vet inte kanske?..

Super fin header =)

2010-11-23 @ 19:46:04
URL: http://luckyus.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback