Capture the moment

Den här dagen har jag spenderat i skolan, som vanligt. Jag sket i idrotten imorse men jag var med på matten och samhällskunskapen. På matten räknade vi så att mitt huvud sa "poff" och på samhällskunskapen började vi skriva på en text om någon av artiklarna i Barnkonventionen. Det gick bra för mig och jag är snart klar, vilket glädjer mig.

Ikväl blir det idol och lite godis, utan Mattias. Nu ska jag nog skriva klart min artikel, jag har ändå ingent annat att göra. Här kommer det lite bilder, alla bilder är från igår i onsdags men bättre sent än aldrig. Aight? ;]


Gabbi i röd slips, Sofia i röd kallufs, Alexandras hand, och Elsa som gör någon konstig min, hah ;]


Felicia sitter och försöker rita klart sin bild som ska vara klar till lektionen, bland andra galna tonåringar som springer runt och leker. Vad gör man om man inte har något bord? Sätter sig på golvet! ^^


Hedwig, som annars är glad och galen, sitter lugnt och läser. Undrar hur hon kunde koncentrera sig då det var ett himla liv.


Ja, här har ni ett exempel. Underbara men väldigt galna Nelly. Jag har en video där hon springer runt och gör underliga ting. Den bruden alltså!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback