Sunday

Idag är det söndag och imorgon är det måndag. På måndag startar skolan och gymnasium för dom flesta men det gör inte jag. Imorgon har jag studiedag och därför börjar jag på tisdag istället. Det känns skönt att ha ledigt en dag extra faktiskt.

Idag har jag hunnit med att äta frukost med älsklingen. Vi har även hunnit gå en promenad med hunden och Maximus runt området. Promenaden var mysig och solen skiner idag så kinderna och nästippen värmdes upp lite i kylan. Mattias har precis stuckit hem för att plugga. Det ska jag också göra idag, främst av allt.
Jag ska försöka ta hjälp av min bror som ligger i soffan med en proteindrink och tror att han ska bli stark av det. Senare ska jag även fråga min älskade far om han vill göra denna söndag rolig genom att gå på bio. Vi får se vad han säger. Nu ska jag ta fram matteboken och sätta igång med pluggandet.



Vi hörs när jag har bankat in allt i mitt huvud, tjo!:)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hejsan, nu så är söndagens blogg vinnare utsedd. Du kan ju klicka dig in och kolla om det blev du! ;D

2010-11-07 @ 12:12:45
URL: http://geminkaninmat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha ett portätt av dig, gjord av mig??

Anmäll dig till Min tävling så har du chans att vinna porträttet

2010-11-07 @ 13:02:59
Postat av: Anonym

sv: Tack tack :)



Fan vad glad jag är att jag inte går i skolan längre kände jag nu när jag såg Matte 4000 boken. USCH va tråkigt!

2010-11-07 @ 17:08:02
URL: http://amiinside.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback