Strumpbyxor från Lindex

Kom nyss hem från affären och fick med mig en del saker. Först och främst hittade jag strumpbyxor som jag kan ha istället för dom jag ville ha på H&M. Det gör att jag slipper åka iväg och shoppa och komma hem med annat också (ekonomiskt). Jag var även inne på Synsam och köpte nya linser eftersom linsparet jag har i nu måste bytas imorgon. Till ikväll har jag även köpt godis och mango. Mamma hade även fått ett sms från Filmkedjan där det stod att hon fick hyra en film för 10 kronor så vi gick in och hyrde "Farsan" :]

Nu ska jag läsa lite bloggar och vänta på mat. Det blir lax till middag och jag längtar verkligen. Jag har bara ätit frukost och ett äpple idag. Vrålhungrig heter det! ;)


Kommentarer

Postat av: Anonym

de e sant (;

2010-11-05 @ 18:17:07
URL: http://nicoleidaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

- :)

2010-11-05 @ 18:21:43
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör som jag och handlar din strumpbyxor på www.strumpbyxoronline.se istället. Dom skickar hem dom snabbt som bara den och det är frakt fritt också.

:-)

2010-11-09 @ 18:52:32

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback