Städning instead off

Jag känner mig inte tillräckligt pigg för att vara med en kompis. Det började alldeles nyss. Huvudvärk, snorig näsa och tung kropp. Det är inte nice och jag hoppas det där försvinner så snabbt som möjligt. Jag tänker inte vara sjuk hela höstlovet. Istället för att vara med Tess så ska jag städa mitt rum som börjar bli skitigt. JDet är krävande det också men det är jobbigare att vara social, hehe.

Jag åt nyss lunch och plockade ur/in disk för att underlätta för föräldrarna senare. Dessutom såg det så jävla trash ut. Men nu ska jag städa mitt rum som även det ser trash ut. Plocka undan och dammsuga står på listan.

Vi hörs när jag är klar med städningen. Kyss! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback