Som ni ser...

så har det skett lite ändringar i bloggen. Jag orkade inte med den förra designen, den var ful och jobbig att kolla på. Trots att jag vet hur man ligger in en header så tog det ungefär en halvtimme att få det klart. Underligt och knasigt.

Jag skrev tidigare att jag skulle gå på Fotomässan och velade en lång stund. Tillslut fick min kropp bestämma och min kropp vill stanna hemma. Kroppen pallar inte snön och Josefine vet inte hur man kommer till mässan. Hon vet att det ligger i Älvsjö men hur man kommer till mässan från stationen vet hon inte. Istället tänkte jag gå ut och fota den härliga snön och sedan komma in med underbara foton. Vi hörs senare!:]


Kommentarer

Postat av: Jenny

Det är väldigt enkelt att hitta till mässan från satationen! du får en ny chans imorn ;)

sv: åh. stackare! ja det var otroligt synd :(

han har ju dock en väldigt stor vårturné och jag lovar att han kommer spela på ett antal festivaler i sommar :)

2010-11-27 @ 15:57:16
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback