Mattias botar nog allt

Jag har världens jävla huvudvärk och har haft det i stort sett hela dagen. Jag har inte kunnat göra något åt det hemma hos Mattias eftersom jag bara kan ta en viss huvudvärkstablett. Och nu när jag är hemma så orkar jag inte och vågar heller inte för den delen. Det är så att när jag var i 14 års åldern så "knarkade" jag huvudvärkstabletter för att jag hade ont i huvudet och magen i stort sett hela tiden. Jag mådde inte så bra då heller och hade sån himla ångest. Jag trodde att om jag proppade i mig ett helt paket om dagen så skulle det gå över, så jag gjorde det. Men det ledde bara till att jag fick massa utskällningar och hot om att min lever skulle pajja. Så jag slutade och sedan dess har pappa haft koll på att jag inte ska börja med det igen. Och bara för att jag har haft ont i huvudet och dessutom haft mensvärk dom två senaste veckorna så tjatar han om att jag tar för många tabletter. Dock kan jag inte gå runt och lida av huvudvärk så jag måste verkligen ta en tablett nu. Vi får även hoppas på att det blir bättre när Mattias kommer hit. Han ska nämligen sova över här, myyyys!;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback