Dumma lärare!

Jag skrev att jag skulle börja 14.30 idag men jag hade tydligen helt fel. På något vänster hade jag inte fått reda på att vi började 11.00 idag så jag missade en lektion. Samhällskunskap och idag fick vi reda på våra provresultat och det suger lite att jag inte gick på lektionen. Hah, jag fick iallafall mysa lite med älsklingen innan skolan och det slår ju allt.

Men skit i det nu. Just nu sitter jag i skolan och är helt klar med det vi ska göra. Det springer runt massa 95:or här och kollar på när vi redigerar bilder. Jag slutar 18.00 men jag tänkte fråga om jag kan dra nu för jag pallar fan inte sitta kvar. Jag är ju klar?:S

Här är bilden jag har suttit och redigerat i 2 timmar, tänk på att bilderna får sämre kvalité när dom laddas upp här.

Före:



Efter:


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback