Drömgodis

Hello babes!

Just nu sitter jag här och smyger äter mitt lördagsgodis (hahaha) och väntar på mat. Jag åt nämligen bara lite quornfärs och gurka till lunch och det var absolut inte mättande. Iallafall, jag och mamma kom nyss hem från affären och vi köpte lite grejer. Bland annat ljus till adventsljusstaken, julklappspapper, julklappssnöre och sådant mysigt. Jag försökte hitta en julstjärna jag kunde ha i mitt fönster men det var så mycket folk i affären att jag fick panik. Det är pinsamt men jag brukar få det när det är för mycket folk runt omkring. Konstigt att jag vågar gå på konserter, haha. Ikväll blir det godis, redbull och tvn och förhoppningsvis mat om en stund. Vad ska ni göra ikväll?:]


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback