All I Want Is Christmas With You

Mattias kom hem till mig igår efter att allt hade löst sig och sov över hos mig. Vi är som sagt tillsammans igen och jag hoppas det blir bättre den här gången.

Idag har jag varit ledig eftersom vi har en uppgift och den här måndagen skulle vi fota till uppgiften. Det har varit så dom senaste måndagarna och jag kan inte säga annat än; "Nice!". Det är skönt att vara ledig och inte behöva tänka; "Imorgon är det måndag och skolan börjar igen, suck.". Jag och Mattias gick upp vid 10.00 även fast vi hade sovmorgon, det är nog därför jag är trött just nu. Och sedan dess har vi ätit lunch, kollat på tv och bara haft det mysigt. Det har snöat jättemycket idag och det är mysigt att ligga i Mattias famn och bara se hur allt faller, heh.

Idag fick jag även veta att McDonalds har tillsatt någon annan och det suger lite. Jag tycker det är dåligt av dom att dom säger att man har fått jobbet och sedan mailar och säger att dom har tillsatt någon annan. Men det är inget att gråta över, right?;] Mattias gick hem för en liten stund sedan och hela familjen har kommit hem från arbete och skola. Vi välkomnar livet och tackar för lugnet! :]

Man börjar längta lite till Julafton nu, jag vill ha julmat och julklappar!


Kommentarer

Postat av: argsintamy

sv: ja! det blir nog allt ernst.



vacker header du har! önskar jag hade kunskapen att göra sådant.

2010-11-29 @ 18:03:53
URL: http://argsintamy.blogg.se/
Postat av: argsintamy

sv: piloxing! testa om du inte gjort;)



är det "bara" att göra en bild och lägga in någonstans bland all html-text?

du ser, jag helt lost.

2010-11-29 @ 18:29:27
URL: http://argsintamy.blogg.se/
Postat av: argsintamy

sv: haha, nej nej, inte så mystiskt:) man kan säga att det är en blandning av box, pilates och dans kort sagt.

nej, precis. jag har ingen för jag har inte den blekaste hur man gör.

2010-11-29 @ 18:40:06
URL: http://argsintamy.blogg.se/
Postat av: eashie!

Haha, yeah. Han är asliten, och hon är askaxig. passar kalasbra ju. :)

2010-11-29 @ 18:41:16
URL: http://glitterdust.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback