Wolfman

Hej! Tårtingredienserna gick på 103 kr och jag hade bara 100 kr med mig men snälla Mattias la till 3 kr. Hahaha! När vi kom hem från affären så satte vi oss framför TV:n och kollade på en ganska bra film. Jag tror många har sett den, Wolfman? Är det någon som har sett den? Dock somnade jag lite då och då för att jag var trött. Dessutom var Mattias mage så varm, gosigos :) Jag älskar dig älskling!<3

Nu ska jag gå och lägga mig för att inte vakna upp trött imorgon också. Jag har även prov imorgon så jag måste skärpa mig. Vi hörs imorgon! :)


Raaaawr! ;)


Kommentarer

Postat av: Mattias<3

älskar dig också :) <3

2010-05-24 @ 23:19:41
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback