Wake Up!


Jag har precis kommit hem från skolan. Skolan gick segt och jag gick bara och saknade Mattias. Att ett par i klassen stod och kysstes konstant gjorde det inte bättre, grrr. Jag har även varit trött hela dagen och det gör mig deppig det med. Sista lektionen gjorde jag mitt sista Nationella prov i NO, även sista i 9:an. Vi hade labb och det gick förvånansvärt bra, haha. Trodde inte ens att jag skulle komma med något resultat men ack så fel jag hade. Toppen! Nu är det bara några inlämningar kvar och sen är jag klar med grundskolan, jippie :)

Vädret är pissigt och humöret sänks utav det. Det är grått på himmlen och det har regnat hela dagen. Just nu sitter jag och dricker te som är fruktansvärt värmade i mitt kalla rum. Det är bara jag och pappa hemma så det är skönt (ingen skrikande Vincent eller dansade mamma). Bara ljud som "fan" från pappas mun när det går fel på datorn. Jag hade tänkt göra lite läxor nu men igår lovade jag bilder från konserten och det ska bli.

Vi ses om ett litet tag :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback