Utelåst

När jag kom hem från skolan så rusade jag upp för altantrappan för att kunna kissa. Men jag möttes av en låst dörr och "nobody at home". Innan jag gick till skolan idag så skippade jag att ta med mig nycklarna. Det skulle jag inte ha gjort för jag blev utelåst i sisådär 30 minuter. Jag låg och solade på studsmattan som tidsfördriv, love the sun! Men min superhero till bror kom och räddade mig tillslut, ibland är han bara för go! Nu sitter jag iallafall här och chattar lite med min pojkvän på msn. Det är tydligen en föredetta nära vän till mig som skriver skit om mig på Facebook. Kul! :)

Men en rolig nyhet är iallafall att VideoFy har godkänt mig. Jag ska snart lägga upp videon från konserten. Ni kommer att svimma, han är nästintill magisk. Hörs snart! :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Eh? Ni menar väl inte bilden jag la upp? För det var inget skit det var intärn mella oss och en vacker bild. För det som var texten var ju det vi sa. Och jag var nattyr och tog bort bilden när jag lagt upp den Var inte meningen att den skulle komma upp.

Jag hoppas ni inte mena mig för det dår var inte skitsnack.

2010-05-13 @ 01:34:33

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback