Trött Josefine i datasalen

Godmorgon mina damer och herrar! Just nu sitter jag i datasalen som är kokhet och försöker skriva en uppsats. Jag är snart klar och då kan jag äntligen pusta ut. Egentligen har jag matte just nu men jag skiter nog i den lektionen. Jag har ett G där och jag kan inte höja mig. Däremot beöhver jag höja mig i svenska och det är därför jag sitter här. Nog om skolan! :)

Idag slutar vi tidigare, runt 12.00 ungefär, och efter skolan kommer Mattias hit och hämtar mig. Sedan åker vi raka vägen till stan och köper billiga jordgubbar och sätter oss någonstans och mumsar. Det ska bli hur mysigt som helst! Ikväll sover han över hos mig och han ska även äta hos mig. Jag känner på mig att det här kommer bli en mysig idag.

Juste! Igår såg jag Shutter Island, okej halva åtminstone. Jag kunde inte se hela, den var verkligen vidrig med dom där mentalt sjuka människorna. Jag kunde fan inte sova själv så barnslig som jag är så bad jag mamma sova med mig på soffan. Haha, det var som om jag blev 7 år igen.

Nu kan jag tyvärr inte skriva mer för en lärare kommer. Vi hörs sen! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback