Taggad?...Nja



Just nu sitter jag i pappas gamla Harley Davidson-tröja och fryser. Mattias har precis lämnat mig för att han skulle till jobbet. Jag skulle egentligen ha hängt med men gubben backade ur i sista stund. Fegis? Jag är väll inte så farlig heller! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, har ingenting att göra. Om några timmar så ser jag Salem Al Fakir på Berns och just nu är jag inte ett dugg taggad. Men vi får hoppas att det kommer när jag är påväg mot Berns. I vanliga fall brukar jag köa till konserter men idag känns det onödigt? Dessutom ska mamma med och jag kan inte tänka mig hon köa. Jag tänkte lyssna lite på Salem Al Fakir och vakna upp. Jag kunde fan legat och myst med Mattias just nu, grr!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback