Stan med pojkvännen ;)

Kom hem för inte så länge sen. Har varit i stan med min älskade pojkvän. Vi shoppade lite och åt lunch. Han fick med sig ett jätte snyggt linne som jag kommer dö av i sommar. Jag fick med mig en blåvit randig tröja som går en liten bit över rumpan. Den blir as snygg sen till brun hud, love it! När vi skulle hem blev det en jävla massa problem med tunnelbana men vi kom tillslut på en buss till Slussen. Den var jävligt seg + att vi fick stå och vänta på bussen hem en kvart i Slussen. Nu händer det inget speciellt, jag ska äta lite pasta med sås. Jag hoppas på att Mattias kommer hem. Behöver lite pussar och kramar nu!

Vi hörs! :)


Trött och sliten Josefine, hehe :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback