Premiären av Eclipse

Premiären av Eclipse, tredjedelen av Twilightsagan, är snart här. Den 30 Juni får jag äntligen se Eclipse och gud så jag har längtat. Jag har varit på alla premiärer och tänker knappast missa denna. Jag är inte den tjejen som började läsa böckerna för att alla andra gjorde det. Utan jag var nog några av dom första som läste Om jag kunde drömma. Det är faktiskt sant. Jag var världens boknörd i 7:an, det är jag visseligen fortfarande, men det var då jag hittade den. Jag trodde inte att den skulle vara så speciell men jag hade jävligt fel. Den var as grym och jag kunde inte släppa taget om den. Så, premiär den 30 Juni, någon som vill gå med mig kanske? ;)

Fan vad roligt det ska bli! :)


Kommentarer

Postat av: bag lady

Jag kan hänga med, men måste nog uppdatera mej först :P

2010-05-19 @ 19:56:11
Postat av: S

Asso ettans förklaring var så jävla bra <3

Älskade det! Längtar sjukt mycket till filmen ju! Men jag hatar att filmen är den nya boken som kommer ut och eclips tillsammans ._.

FAN!

2010-05-19 @ 22:58:53
URL: http://energiboll.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback