Nationella igen...

Godmorgon! :) Ska snart bege mig till skolan som vanligt men först ville jag bara skriva lite. Idag händer det ganska mycket för mig, haha. Nu på morgonen någon gång vid 9.00 så har jag muntligt nationella i engelska. Det är mitt sista nationella så äntligen kan jag pusta ut. Jag är jävligt stolt för att jag klarade alla utan att kollapsa, hehe. Sedan har jag även ett glosförhör, som jag förhoppningsvis kan utantill. Och inte nog med engelska så ska ett CV på engelska vara klart idag och det var jag klar med för länge sen. Det känns skönt att ha saker gjorda precis när man har fått dom, inte sant?:) Dom slipper man oroa sig för att man måste göra det och det och det. Man kan istället koppla av och bara va. Idag ska jag även till optikern och undersöka mina ögon som alla måste göra när det har gått ett år sedan senaste undersökningen. Jag ska byta linser idag och är i stort behov av att få nya eftersom mina är slut. Jag har månadslinser så jag byter par varje månad. Jag har tid 15.30 och jag hatar verkligen sakerna dom fibblar med framför mina ögon. Det är hemskt! xD Aja, nu ska jag bege mig till skolan så vi hörs senare! :)  ♥


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback