Något "Midsommargott"

Jag har i läxa att baka något "Midsommargott" i hemkunskapen och jag sitter och funderar på vad jag kan baka. Jag vill inte göra något allt för enkelt för då kanske hon sänker mig. Ska nog leta runt lite på internet och se om jag kan hitta något gott. Eller ni kanske har något tips, vad brukar ni baka på sommaren?:)


Pluggandet går inte särskilt bra och jag har faktiskt inte pluggat ett dugg. Jag sitter här och lyssnar på musik bara. Jag undrar om det skulle vara roligare i skolan med alla pajaser? Nja, jag tror nog inte det. Hellre sitta här hemma och inte göra någonting än att åka tillbaks till hemska skolan. Jag ska nog sätta mig ner och fixa mina naglar för dom ser hemska ut!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback