Mys på bryggan

Jag åkte först hem till honom men vi drog lika snabbt till en strand. Vi satte oss på en brygga och pratade och mös. Dock kom alla myggor och skulle bita oss så vi stack hem till mig och åt glass. Vi kollade även lite på "Inför Eurovision Song Contest" som var urtråkigt. Det blev även lite mys och sen stack han hem. Just nu är jag inte på världens bästa humör så jag orkar inte med datorn. Jag ska göra lite te och sedan hoppar jag i säng. Det blir antagligen skola imorgon eftersom jag har varit ute idag. Dock har jag fortfarande ont i halsen så vi får hoppas på att det går över tills imorgon. Vi hörs imorgon, okej?:) Kramar!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback