Muffinsbak igår :D



Mattias cyklade ner och handlade ägg vid 20.00 tiden och jag stod hemma och förberede allting. Vi skulle nämligen bakad chokladmuffins för att vi ville ha något gott, haha. Vi hade dessutom inget socker så jag fick stå och stöta pärlsocker. Det gick bra och bullarna vart jätte goda men något torra. Just nu finns det bara 3 st kvar och vi gjorde 15 st, dom gick åt kan man säga. Tyvärr fick jag inga bilder på bullbaket. Mamma tog bilder men man såg inte ens vad bilderna föreställde. Hehe, jag älskar dig mamma! Efter att vi ätit muffins så gick vi och la oss. Trött av allt socker, typ. Jag ska försöka ta en bild på en av våra muffins så ska ni få se at vi lyckades! :D


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback