Lunch/Middag hemma hos brodern!

Tjenare snyggingar!

Ni trodde aldrig att jag skulle uppdatera idag va?;) Ack så fel ni hade! Just nu står min sexiga pojkvän i duschen och vi har precis ätit frukost. Det var meningen att jag skulle åka hem efter frukosten för att han skulle på middag hos hans pappas bror. Dock vill jag inte lämna plutten så jag kanske ska med dit och äta. Vi ska ringa och fråga sen så vi får se :)

Kvällen igår blev iallafall något lyckad. Dock råkade jag tappa min ring under deras stora soffa så jag fick stå på knä och leta efter den. Jag hittade den tillslut och nu sitter den tryggt på mitt ringfinger :') Vi åt godis, pratade om allt möjligt och kollade på film. Det blev rätt trevligt och när jag la mig igår så var jag otroligt nöjd med dagen! :)

Nu ska jag kika runt på olika bloggar och vänta på att min plutt ska bli klat så att jag kan pussa på honom! :)

Jag vet att jag redan har lagt upp den men Mattias har bara den här på sin dator ;)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback