Lovely afternoon

Jag har precis kommit hem och fan vad roligt vi hade. Först satt vi och åt glass och pratade inne på Dellan. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och jag insåg att jag hade missat hur mycket som helst. Sedan gick vi hela vägen till Mölnvik i solen. I Mölnvik köpte vi sockerdricka inne på Willys och satte oss på en bänk. Vi drack och pratade tills vi sen upptäckte att klockan var lite mycket. Vi gick skilda vägar och nu sitter jag här. Nu ska jag äta middag som jag helt har glömt bort. Dock vet jag inte om jag är så sugen på det för maten är inte särskilt god. Men äta bör man annars dör man!

Nu ska jag äta och sedan ska jag sitta framför TV:n. Jag orkar inte blogga mer idag för jag har ont i huvudet. Vi hörs imorgon! :)


Kommentarer

Postat av: Lisa

SV: haha ja visst är den underbar! Du skulle bara veta allt hemskt han gör, förstår inte varför killar ska vara och peta i allt? Förra veckan gick han runt med ett sugmärke i pannan flera dagar för att han hade tryckt fast en sugpropp mitt i pannan - jättefint!!

2010-05-26 @ 22:47:01
URL: http://lisamacgyver.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback