Jag fyller år idag! :D

Tjena! Idag fyller jag 16 år och pappa väckte mig med en puss på pannan. Det var inte riktigt det jag väntade mig utav honom, han gör aldrig sånt. Hehe, gulligt. Jag känner mig inte äldre på något sätt men det kanske inte behövs. Hela klassen sjöng iallafall för både mig och Samuel(klasskamrat), jag visste inte att han fyllde år samma datum som jag. Aja, jag har inte fått någon present än. Men Mattias kommer hit sen och firar mig och han säger att han har köpt något till mig. Love him! Förutom att jag nästan bröt ut totalt i skolan idag så har det gått bra. När jag kom hem så tog jag in posten och jag hade fått en gulligt gratulationskort från min gudmor och gudfar.

Det har varit jätte kallt idag, till och med i skolan. Varför är det fult väder på min födelsedag? Fuck him där uppe! :D Jag tänkte ta en kopp te för att värma min kropp. Sedan är det bara att sätta igång och plugga, för det behövs. Just nu längtar jag bara efter Mattias varma famn och självklart hans present, gaaah! :D


Dom är portugiser och har därför problem med stavningen. Och jag heter heller inte Pires i efternamn, dock gör min pappa det :)


Kommentarer

Postat av: Frida Svenzon

GRATTIS JOSSAN!!

fan va länge sen det var!! :'(

Hoppas allt är bra med dig gumman! saknar dig <3

2010-05-25 @ 16:23:22
Postat av: Anonym

Grattis på dig! :)

2010-05-25 @ 16:46:19

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback