It Can't Be Perfect All The Time



Jag orkade tillslut inte fixa mer med bloggen men fick till det på något vis. Det får vara såhär tills jag orkar fixa klart det. Jag satt i telefon med Mattias för inte så länge sen. Dock avbröt mamma samtalet med "Ska vi hoppa studsmatta?". Hon såg så lekfull ut så jag kunde inte säga nej. Det var faktiskt roligt men väldigt kallt, hehe. Jag har världens huvudvärk och tänker stänga av datorn och koppla av framför TV:n. Först ska jag bara skicka SO uppsatsen, som ska vara inlämnad imorgon, till min mail. Sedan blir det alvedon och lite glass, det är grejer det!

Imorgon ska jag och klassen på en musikal som musikgruppen har gjort. Jag vet inte hur det kommer bli men jag antar att den är rätt B. Jag missar iallafall skolan vilket är ett stort +.

Vi hörs imorgon! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback