Inget internet

Saknat mig? Stackare! Jag är iallafall här nu men inte länge till. Jag har inget internet på min dator och kan därför inte blogga. Just nu sitter jag vid pappas jobbdator(dangerous!) och skriver en liten snutt. Sen senast jag skrev så har jag inte gjort så mycket. Jag lyckades göra klart en svenska läxa som blev jätte bra. Jag har världens träningsvärk idag sen igår så jag har inte kunnat göra så mycket. Dessutom så har jag ont i huvudet och håller på att bli sjuk. Men jag försöker hålla humöret på topp. Jag har iallafall fått lite frisk luft idag då jag och pappa gick ner och handlade middag. Skönt! Middagen är snart klar och jag kan se härifrån att det bli världens godaste sallad. Den är perfekt på sommaren när man ska till stranden, ni KANSKE för receptet sen! ;)

Nu ska jag äta men vi kanske ses senare, vi hörs! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback