Inget från New York





Jag glömde säga det. Inte för att jag tror att någon bryr sig om det kommer ut en dag senare, aja. Ni vet hon som eventuellt skulle köpa med sig två par converse och klänninge från H&M till mig från New York? Iallafall, hon ringde hem till oss medans vi var på konserten. Pappa tog samtalet och Maggan hade tydligen inte hittat klänningen och inte heller skorna. Och jag tänker, hur svårt kan det vara att hitta ett par converse i New York? Jag kan förstå med klänningen men skorna...aja. Inga vita, låga converse för mig, buhu!

Nu ska jag plugga som jag lovade en person för någon timma sen. Vi hörs! :)


Kommentarer

Postat av: LORISSA

sv: :)



ska precis äta och funderar på om scones är okej att äta till middag..?

2010-05-10 @ 19:38:08
URL: http://lorissalovebomb.se

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback