Ingen blogglust!

Jag har verkligen ingen blogglust idag, och nu låter jag som Kissie eller Pissie eller någon. Men problemet är att jag inte orkar tänka. Jag orkar inte komma på något för att ni ska bli nöjda. Dessutom har jag världens huvudvärk och vill egentligen bara sova. Jag hade tänkt göra det för jag är ju faktiskt klar med SO:n. Men jag kom på att jag har NP i fysik imorgon och jag behöver plugga till det. Det känns som om det kommer gå åt helvete.

Jag vill hälsa alla 9:or lycka till på deras Nationella prov imorgon. Det blir mer på bloggen imorgon, förhoppningsvis. Vi hörs! :)♥


Kommentarer

Postat av: johanna

Hej hej :)

Följa varann på bloglovin? Jag skriver om sex, mode och skönhet och ger en massa bra tips! Du kommer gilla den! :)

2010-05-04 @ 21:56:38
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: johanna

Sv: vad bra! säg till när du lagt till mig :)

2010-05-05 @ 06:37:22
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback