Imorgon börjar det igen!

Imorgon börjar skolan igen och jag måste fan få sova. Så nu är det min tur att få gå lägga mig tidigt. Jag ska för en gångs skull njuta av Eragon boken som jag inte läst på åratal. Det blir bara in i badrummet för förberedelser inför sängen och sedan bums i sängen med Eragon framför ögonen. Jag vill inteinteinte gå till skolan imorgon speciellt inte med denna hemska mensvärk. Det har fan aldrig varit såhär jobbigt förut. Men fan så glad jag är för att jag hittade ringen idag, awesome! ;)


Josefine Karlsson, fortfarande med en turban på huvudet. Hur länge sen vare jag badade egentligen? Aja, då slipper jag slita håret med fönen istället, lika bra det! :)

Godnatt alla underbara jävlar där ute, tack som fan för att ni läser min blogg!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback