Hunger är den värsta känslan!

Efter skolan så drog jag och Mattias till stan för att kolla efter en balklänning till mig. Jag gick igenom hur många butiker som helst och köpte tillslut en puderrosa klänning inne på Vero Moda. Den är jätte söt men väldigt genomskinlig. Den gick på 299 kr, så det var inte så fasligt. Jag hämtade även ut min älskade ring och den sitter ganska bra nu. Jag kan fortfarande få av mig den lätt men när jag skakar handen så åker den inte av.

Jag är bara hemma en lite stund och sen ska jag sticka igen. Jag ska bara äta middag, duscha och packa, sedan sticker jag till Mattias. Vi kanske åker till ett par kompisar och är lite sociala men det är bara kanske. Just nu är jag verkligen as hungrig och då menar jag det. Det är så himla äckligt för det känns typ som om jag inte har någon mage och dessutom har jag världens äckligaste andedräkt. Jag hatar verkligen att vara hungrig, det är det värsta som finns.

Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag hinner precis till maten är klar. Idag kommer det vara världens sämsta uppdatering och imorgon också. Men jag ska försöka, jag lovar! ;) Ni som hade förväntat er en bild på klänning får faktiskt vänta tills dagen då balen är ;)


Bild tagen av mig :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

visa en bild på ringen :)

2010-05-28 @ 19:07:34

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback