Home again

Har precis kommit hem från stan. Fick med mig en svart blus och ringen lämnade jag in för att bli förminskad för 200 kr. Fan vad billigt det var asså! När vi kom hem jag, mamma och Mattias så upptäckte vi att pappa hade köpt en ny stor TV och att jag hade fått den gamla som också var stor. Haha, så nu har jag en TV i mitt rum :D Idag blir det grillat och sedan sover jag hos Mattias, hans pappa ska inte sova hemma så vi blir ensamna :)

Vad har ni gjort den här fina dagen?:)


Vero Moda, 229 kr! ;)

Big Mama :D♥
(ursäkta mig för dom dåliga bilderna, var tvungen att ta dom snabbt;))

Nu ska vi vänta på mat och sedan beger vi oss hem till Mattias. Det blir nog ingen mer update för idag, bloggar mer imorgon! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback